Îngrijire bio(aleea) cu Essentiq

Înainte de orice make-up, fie el natural, de zi, fie ceva mai încărcat, de seară, trebuie să punem accent pe îngrijirea tenului. Este foarte important ca atât seara, cât și dimineața să alocăm timp acestui aspect și să ne formăm o rutină.

Unul dintre cei mai importanți pași este curățarea tenului. Indiferent dacă purtăm sau nu machiaj, este un pas peste care nu trebuie să sărim, deoarece impuritățile își fac apariția pe tenul nostru oricum ar fi acesta. În acest sens, de ceva timp a intrat în rutina mea de îngrijire a tenului gelul de curățare Essentiq, alături de o cremă de ochi din aceeași gamă.

Ambele produse sunt de la Bio Aleea.

Gel de curățare Essentiq cu lămâie verde si may chang

Știm cu toții cât de poluat este mediul și fie că observăm sau nu, acest lucru are efecte și asupra noastră. Este foarte important să găsim metode prin care sa ne protejăm de ceea ce ne afectează tenul. Deși multe persoane consideră machiajul un factor de îmbătrânire a tenului, el este de fapt un beneficiu, deoarece ne protejează tenul de impurități, vânt, etc. O altă metodă este aplicarea unei creme, care de asemenea ne protejează pielea într-o oarecare măsură.

rrem

Acest gel îl folosesc cel mai des seara, pentru a îndepărta restul de machiaj lăsat în urma laptelui demachiant sau apei micelare sau pur și simplu pentru a curăța tenul de orice altă impurtitate.

După utilizarea acestui cleanser facial:

  • Pielea este curățată în profunzime, fiind capabil să îndepărteze chiar și machiajul waterproof
  • Porii sunt micșorați
  • Tenul este mai fin
  • Este dată o senzație fresh, mai ales datorită mirosului plăcut, de lămâie
  • NU usucă tenul
  • NU irită
  • Calmează și hidratează

rrem

Este perfect pentru orice tip de ten, chiar și pentru cel acneic și ce am observat la tenul meu, ținând cont că este mixt, este faptul că ține sebumul sub control.

Gelul este făcut din 98% ingrediente naturale, cum ar fi ulei din coaja de lamaie, ulei esențial de may chang, extract de mușețel, gel de aloe vera, extract de salvie și apa din flori de lavandă. Are cantitatea de 200 ml și un preț foarte bun de 30 lei.

Cremă de ochi Essentiq

rrem

Deși până în prezent nu am pus accent pe folosirea unei creme de ochi, de când am primit-o pe cea de la Bio Aleea am început să folosesc, însă destul de rar deoarece este o cremă antiage și este prea devreme pentru mine să folosesc produse de acest tip.

Este recomandată în special persoanelor cu riduri și semne ale îmbătrânirii și ajută la menținerea aspectului tânăr al pielii din jurul ochilor. De asemenea hidratează zona și ajută la astuparea liniilor fine.

Pentru o singură aplicare este nevoie de o cantitate foarte mică de produs, care se întinde uniform și care intră foarte repede în piele. Produsul are 15 ml și prețul acestuia este 57 lei.

La fel ca gelul de curățare și acesta este făcut într-o proporție foarte mare din ingrediente naturale, respectiv 98,5%. Conține ulei de avocado, de macadamia și de argan,  extract de centella și de ovăz, unt de shea și aloe vera. Pe lângă acestea conține și 2 vitamine, E și C, dar și acid hialuronic.

IMG_20190128_183713-01.jpeg

 

16 comentarii

  1. Crema de ochi mi se pare foarte buna. O am si eu si o folosesc de ceva timp. Imi place si modul de dozare a produsului. Acel gel de curatare imi doresc sa-l incerc si eu

    Apreciază

Lasă un comentariu